رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مهربانی

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ

http://images.persianblog.ir/11373_Q0oEV7az.jpg



مهربانی


عامل دلتنگی دیوانه شد


عشق  اینجا کی تواند


صحنه گردانی کند


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • مراد عیسوند
  •  سلام مامان جون حال شما؟ پستائی که شما میذاری همراه با اشعار جدا که خیلی زیبا هستند  خسته نباشین
    پاسخ:
    شما آنقدر به من لطف دارین که من شرمنده میشم پسرم . خوشحالم که به دلت میشینه . ضمنا خوبی از خودته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی