رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

سودای عاشقان

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ق.ظ

http://cdn1.bipfa.net/i/attachments/1/1423219356913728_large.jpg


سودای عاشقان در و دیوار خانه نیست


چون مرغکی بود که


گرفتار لانه نیست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • مراد عیسوند
  • سلام مامان  حال شما خوبین؟ ممنون از حضور همیشه پر مهرتون
    پاسخ:
    سلام به آقا عیسوند  هرکار کردم نشد که کامنت ارسال کنم از وبتون . بهر حال یکدنیا ممنونم

    من باید از اینهمه محبت شما تشکر کنم . از ته دلم از شما ممنونم .

    🌸🌾🌴🍃🌿🌱🌸🌾🌴🍃🌿🌱🌸🌾🌴

    به پیشانی بلند هستی به ابرو ها کمانی

                    به چشمان نرگس مست و به لب ها قیطوانی

    بناگوشت لطیف است و به صورت مهربانی

                     سیه چشمی به رنگ و هم به مژگان ارغوانی

    #سعیدdr


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی