رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خوش به حال تو

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ

ma27-32_zps19e5a303.gif Photo:  This Photo was uploaded by carmenmbonilla. Find other ma27-32_zps19e5a303.gif pictures and photos or upload your own with...


ما را اسیر کرده غمت


خوش به حال تو


دیوانه وار بر در و دیوار


سینه ام


می کوبد این اسیرِ غمت


خوش به حال تو


دیدم نگاه کردی و


لبخند میزدی


رفتی یه جای توست غمت


خوش به حال تو


رنگ از رُخَم پرید و به جانم


شرر فتاد


دیگر بنود غیر غمت


خوش به حال تو


گفتم"رسا" بگو غم دل را


نگفت و رفت


گویا که بود خوش زغمت


خوش به حال تو


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی