رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

توسن خیال

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ق.ظ

https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s320x320/e35/13098892_1724235547855808_734384536_n.jpg?ig_cache_key=MTIzNjQwODc2NTE4NzY1MzQ3MQ%3D%3D.2.l



با یک نگاه ، زندگی من حرام شد


بردل نهاد حسرت و، عیشم تمام شد


روزم به یاد و، نیمه شبم با خیال تو


زآنروز کاسه ی چشمم دوجام شد


خون دلست میهمان شبانگاه و روزمن


با توسن خیال، دانه ی عشق تو دام شد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • مراد عیسوند
  • سلام مامان گیتی حال شما چطوره؟خوب هستین؟ به به چه پست زیبائیه خسته نباشین
    چقدر دنیا کوچیکه گیتی بانو 
    یادمه تابستون سال 94 خیلی اتفاقی به وبلاگی که در میهن بلاگ دارین سر زده بودم و چند وقت خاموش اشعارتون رو می خوندم، بعد از یه مدت آدرستون رو فراموش کردم ولی همیشه چهره تون رو بخاطر داشتم الان خیلی اتفاقی داشتم وبلاگ های به روز شده رو نگاه مینداختم عنوان پستتون برام جالب بود صفحه رو که باز کردم اولین چیزی که به چشمم خورد عکس پروفایلتون بود :))
    آیا این اتفاقی بود؟ فکر نمی کنم، نمی دونم قانون جذبه یا هر چیزه دیگه 
    فقط می دونم اتفاقی نبوده پیدا کردن دوباره ی شما 
    پاسخ:
    سعادت منه . بهر حال گاهی هم دنیا کارای خوب خوب میکنه مثل اینکه شما منو پیدا میکنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی