رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بار زندگی

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ

http://up.tafrihi3.ir/up/tafrihi3/Pictures/love1/e-love97184-girl-n3-1.jpg


وه چه سنگین است بار زندگی


از ازل تا آخرش درماندگی


بی جهت گویا به دنیا امدیم


حاضل یک عمر شد شرمندگی


#گیتی_رسائی


  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • مراد عیسوند
  • سلام مامان گیتی حال شما  خوبین.این پستتون هم چون پستای گذشته بسیار زیباست خسته نباشین
    پاسخ:
    آقا مراد عزیز شما همیشه به مادر لطف دارید و من همیشه به اینهمه محبت شما نیاز. سپاس

    آقای عیسوند نمیدونم چرا از تو وبتون کامنتها ارسال نمیشه . شاید من بلد نیستم
  • احسان پروانه
  • سلام ، وبلاگ خیلی عالی داری ، موفق باشی
    پاسخ:
    سپاسگزار  هستم از لطف و محبت شما . متاسفانه کامنتتون توی هرز نامه برای من ارسال شد نمیدونم چرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی