رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

حال دلم

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ق.ظ

http://photos02.wisgoon.com/media/pin/photos02/images/o/2016/7/18/3/1468795100908455.jpg


از من مپرس حال دلم را


بدون تو


از این و آن بپرس


که دیدند روی من


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • مراد عیسوند
  • سلام مامان گیتی حال شما خوب هستین ؟چه خبرا  زیاد تشریف نمیارین وبلاگ
    پاسخ:
    آقای عیسوند . شما چقدر به مادر لطف دارین . گرفتاریها بیش از این به من اجازه نمیده . باور کن که یک لحظه هم فارغ نیستم . بازم به خاطر علاقه ای که دارم  بهر شکلی که شده میام . ولی خوب سعادت ندارم که به دوست و پسر خوبم که شما هستید بیش از این سر بزنم با این وصف حتما در وبتان خواهم آمد . مرا ببخش که ناتوان هستم در پاسخگوئی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی