رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

حسرت یار

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

http://up.tafrihi3.ir/up/tafrihi3/Pictures/love1/photo-love34833-e-n3-7.jpg


آنرا که نبوده حسرت یار


خاریست نشسته کنج دیوار


آخر چو حمار میکشد بار


شرمنده بود به پیش دادار


باشد به سرزمانه سربار


جز عشق چه هست درجهان کار


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • مراد عیسوند
  • سلام مامان گیتی حال شما خوبه؟ خیلی وقته به وب من سر نزدید
    پاسخ:
    سلام به آقا مراد مهربان . من خیلی گرفتارم یکی دو بار هم که آمدم به وبت و از مطالب خوبش هم استفاده کرده هرچه کردم کامنتم ارسال نشد . و شما خیال کردید نیامدم ضمن اینکه بسیار آدم گرفتاری هستم مادر را ببخش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی