رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

یاد داری؟

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2014/09/Sad-love-Photos-Amazing-ir-2.jpg



کاشکی کارت مــــــــــــدارا بود با من ،نازنین


نی چنین آتش بجان سازی مرا با خشم و کین


کـــــــی تو بامن مهربان بودی و کی کردی وفا؟


یادداری گفتــــــــــمت، برتو وفا دارم ، همین


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چقدر سوزناک می نویسید زیبا می نویسید !!! هنوز در حس و حال دوران دیگری هستید !!!واقعا آفرین  !!!!واقعا بدون درد نمیشه اینقدر غمگین سرود!!!تحسین برانگیز بود !!!
پاسخ:
خوشحالم که به دل حساستان نشسته . دل غمدیده . خوب از غم مینویسد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی