رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

قصه پنهان

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ق.ظ

lovely


گرکه میشد با کلامی


دردها عریان شود


باز با صدها هزاران قصه


پنهان میکنیم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

بسیار بسیار زیباست نوشته های مامان گیتی  لااااااااااییییییییییییککککککککک
پاسخ:
سلام بخدا اینهمه محبت منو شرمنده میکنه . کاشکی لایق اینهمه لطف پسر خوبم بودم . ممنونم . ببخش که گرفتارم
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • هزاران درود بر بانو عالیقدر گیتی مهربان
    حضورتان را ارج مینهم...
    در سایه ایزد مانا باشید...
    پاسخ:
    سباره جان تو برای من خیلی بیشتر از اینها ارزش داری چه کنم که همیشه شرمنده ی اینهمه مهر ومحبت شما عزیرانم هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی