رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بی خیال.......

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ق.ظ

http://up.98love.ir/up/mamadzar/Pictures/tanhai-love%20%2815%29.jpg


بر من مگیر خرده چرا دل نمی کَنَم


سهل است مردن و


سخت است ........


بی خیال


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • ☆زهره تک ستاره☆
  • در بلاگفا هم منتظر حضور پر شکوهتان هستم....☆




    zohrehtaksetareh.blogfa.com
    پاسخ:
    و سپاسگزار مهربانیت هستم
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • مبارک شد میلاد تک ☆، با حضور بانو گیتی ماه پاره...♡

    قدم بر دیده، نور دیده...♡






    http://uupload.ir/files/ced7_1453870820954195.jpg
    پاسخ:
    ستاره جان منکه مثل تو اینهمه حس قشنگ رو نمیتونم تو کلماتم بیان کنم . ولی ممنونم از تو که مرا مورد لطف قرار میدی
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • آمـــــــدم...!

    و صدای پایم؛

    حوالی صورتی شکـــــــوفه ها،

    آبی آسمـــــــان،

    و زلالی بـــــــاران،

    به گوش میرسید...

    بانـــــــوی

    اردی " بهشتم"

    رسیدم.......♡

    ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


    http://static5.cloob.com//public/user_data/album_photo/4608/13823059-b.jpg
    پاسخ:
    زهره ی عزیزم تصویر زیبائی که لطف کردی و برایم فرستادی حتما در یکی یاز نوشته هایم میگذارم تا بدانی چقدر برایم عزیز هستی. سپاس نازنینم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی