رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

هوس دارم که.....

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۵۹ ب.ظ
"Soft Elegance"


هوس دارم که تا روز قیامت

غلام حلقه در گوش تو باشم

هوس دارم که تاروز قیامت

شوم گل بر سرو دوش تو باشم

هوس دارم که تا روز قیامت

بخوانم نغمه های عاشقانه

هوس دارم سیاهی مست باشم

کنم فریاد از جور زمانه

هوس دارم که تا روز قیامت

به چشمت چشم مشتاقم بدوزم

هوس دارم چو شمعی فارغ از خویش

شوم شعله شوم آتش بسوزم

هوس دارم که تا روز قیامت

شوم چون آینه تصویر گردان

هوس دارم به چشمانت نشینم

چو شبنم یا چنان چون قطره باران

"رسا"را میگدازد این هوسها

چو آتش آید از سینه نفسها

#گیتی_رسائی
  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی