رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

قبای درد

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/12080673_433320120197152_420971094_n.jpg


بر تن عورم قبای درد


خوش جا کرده است


سالها زهد مرا


عشق تو رسوا کرده است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

لایک
پاسخ:
خوشحالم از اینکه به دلتان نشسته . افتخار منست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی