رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

لبخند و صدف

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ق.ظ

http://images.persianblog.ir/446003_Bm0hmkri.jpg



دردها را میکنم لبخند


بر روی لبم


اشک غم را می نشانم چون صدف


بر دیده ام


عاقبت این پرده می افتد


عیان گردد نهان


وای ز آن روز و


نگاه این و آن


..............


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • محمد فرهمند
  • عالی بود
    پاسخ:
    سلام به شما و لطف شما . سپاسم از اینهمه محبت بی نهایت است . به وبتان رفتم چقدر جالب بود منتظر میمانم تا روز تولدم ببینم  چه کسانی در آن روز با من قدم به این دنیای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گذاشتند . ما که این دنیا را خیلی هم باب میل ندیدم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی