رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

گشت زمان

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ

https://hammihan.com/users/status/thumbs/thumb_HamMihan-20151092559344720301430073583.1542.jpg


آسمانم تیره گشت و


عشقها پایان گرفت


یاد ایام گدشته در


خیالم جان گرفت


آن زمان با هر نگاهی


گرم میشد سینه ام


همچو یک لبخند میشد


نقش بر آئینه ام


درخزان در بوستان چون


بلبلان نغمه خوان


دل جوان و من جوان و


فارغ از گشت زمان


می سرودم شعرهای عاشقانه


در میان گل سِتان


گوئیا بود این زمان تا هست


دنیا جاودان


بی خبر بودم ز گردشهای


دور آسمان


چشم تا برهم زدم  آمد


زمین بر آسمان


چشمه های عشق خشکید و


دلم آتش گرفت


سینه ام شدچون کویر و


رنگِ خون خاکش گرفت


باز می بینم "رسا" مینالی


از گشت زمان


با کسی هرگز ندارد خویشوندی


این جهان


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

حسرت گذشته!!!!
پاسخ:
گل زندگی یک حسرت بزرگ است . به بزرگی خود زندگی .
  • سام نجفی نیا
  • عالیه وبلاگت 

    مایل به فالوکردن بودین بهم اطلاع بدین مرسی
    پاسخ:
    از شما سپاسگزار هستم . متاسفانه من آنقدر گرفتارم که فرصت زیادی ندارم که در دنیای مجازی فعالیتی داشته باشم . در همین حد هم مشکل دارم . ولی از توجه شما یکدنیا ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی