رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

طعنه بر مرگ است

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

She is born to flow. She's a river.  Crystalline, clear, joyous, nourishing, quenching, flowing water is her natural state. Her river had become sluggish, sullied, desecrated, sad. She's been courageously at work to reclaim her crystal river.   She's been diving deep to clean the silt deposit and rubbish of thousands of years from her river bed. She's processing the pollution. She's putting clear boundaries that ensure her purity....  Sukhvinder Sircar Art: Tom Hoops:


گفتنی ها را نگفتی


سوختی اندر خودت


طعنه بر مرگ است


آری


این چنینی زندگی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی