رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ترک عادت

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ب.ظ

Florentine Tulips - mini by Paul Brent art print Brylane Home


تاریکتر از شب به خدا روز منست


هجران تو ساز بوده و سوز منست


اینست عجب که ترک عادت نکنم


هرشب نگهت شمع شب افروز منست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

شما که اینقدر زیبا و البته خیلی خیلی تلخ می نویسید کتاب هم نوشتید؟؟؟

اگه بله ،اسم کتابتون لطفا؟؟   اگرم نه آخه چرا !!!!!!!! حیف به این همه شعر زیبا نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                  سپاس خانم مهربان!
پاسخ:
دوران چاپ کردن کتاب و اینجور چیزها گذشته ضمن اینکه دلنوشته های من ارزش کتاب شدن را ندارد . فقط لطف و محبت شماست که من از نظر روحی به آن نیاز دارم
شعر های خودتونه؟؟


بسیار عالی!! سپاس!
پاسخ:
شعر که نیست . دلنوشته هست . ولی بله تماما از نوشته های خودم هست . مثل اینکه تونستم قسمت دنبال کننده ها را تائید کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی