رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دل سوخته

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۰ ب.ظ

Las tormentas de la vida son para limpiar el corazón...   de vez en cuando es bueno dejar que los vendavales    se lleven lo que nos ha...


از دیده


دل شکسته خونبارتراست


دل سوخته و


دیده عیانش کرده


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

لایک ،مثل همیشه عالی !گیتی به کامتان خانم گیتی!!!
پاسخ:
منهم در لباس یک مادر بزرگ برای شما بهترینها را آرزو دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی