رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خود باخته ام

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۳ ب.ظ

"Hay algo que yo sé de ti   que quizá tú no sepas  de ti mismo.  Dentro de ti,  tienes más recu...


بی آنکه کنم قمار


من باخته ام


دنیای بدی


برای خود ساخته ام


گه رشک برم


به حال هر دیوانه


برخویش چو دشمنان


 به خود تاخته ام


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سپاس!!!!!
پاسخ:
من باید از شما سپاسگزار باشم   شرمنده ام از دیر پاسخگویی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی