رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

تقاس یک نگه

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ

Model: Model Ophelia Overdose Photo & edit: LauraHelena PhotographyDress: Miss OverdoseAssistance: Marny-Photography / eosAndyTexturen: RAWexchange - Die Plattform für Highend-Retusche und ComposingWelcome to Gothic and Amazing |www.gothicandamazing.org


همه عمرم تباه یک نگه شد


چه کس گفته نگه کردن گنه شد؟


تقاص یک نگه ، عمری عذابست؟


که روز و روگار من سیه شد؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • آنهایی که 
    عمیق عشق میورزند،
    هیچگاه 
    پیر نمیشوند...

    ممکن است 
    بر اثر کهولت سن
    از دنیا بروند،
    اما جوان میمیرند...

    عشقی چنین م آرزوست...
    .
    .
    .
    ☆...
    http://uupload.ir/files/4uap_img_20170731_235339.jpg

    پاسخ:
    چه عکس زیبائی . خیلی خیلی به دلم نشست . ممنونم عزیزم
    زیبا بود !!!!!!!!!سپاس !!! 
    پاسخ:
    سلام شما همیشه مرا مورد لطف خودتان قرار میدهید این سعادت من است . ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی