رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

زدی آتش

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

Je te conseille de ne pas jouer avec moi car tu va perdre la partie,crois moi tu n'est pas de taille je serais le pire de tes cauchemars incarné en belle demoiselle charmante séductrice ..Sur ce tu ne pourras pas dire que je ne t'avais pas prévenu hein..!


زدی آتش تو


با برق نگاهت


نمیدانم ز سوزاندن


چه دیدی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

قالب جدید مبارک!!!
پاسخ:
ممنونم از اظهار لطف شما . راستش من یک وب برای داستانهایم زدم به نام " داستانهای من " داشتم دنبال قالب میگشتم از دوتا خوشم اومد دیدم بهترین راه اینه که از هردو استفاده کنم یکی رو برای اون گذاشتم و این را هم برای رویاهای تنهائی من . البته من دوتا وب دیگر هم دارم یکی در بلاگفا و یکی هم در میهن بلاگ . دلنوشته ها زیاد است گفتم از سه وب استفاده کنم . خلاصه نهایتا امیدوارم که بپسندید . خوشحالم میکنید از اینهمه لطف و مهربانی
دلتان پرسوز است!!!زیبا بود!!!
پاسخ:
چه میشه کرد؟ هرچی به ذهنم میرسه مینویسم . دلنوشته هست نه چیز دیگری. ممنونم یکدنیا از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی