رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ذکر شبانه

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ق.ظ

Be generous with your spirit and help the world around you by being a shinning light of loving intention. See the beauty in giving love.


مرگ دلم شــــــــــــــــده فکر شبانه ام


من را ببین ، ببین چه شده ذکر شبانه ام


آتـــــــــــش به سینه میزنم و کیف میکنم


آرام جان من شـــــــــده سِحرِ شبابه ام


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چه تلخ می سرایید !!زیبا !!!!عشق چی داره مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
عشق هم مثل زندگیست . گاه شیرین و گاه تلخ . ولی از زندگی اگر بپرسید میگم تلخ تلخ تلخ . زهر مار است خوشا آنانکه نیامدند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی