رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بد اقبال

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ

Related image


گلبانگ نوای خوش شنیدم


گفتم که صدای دلبر آمد


اقبال بد مرا تو بنگر


بگذشت و درین گذر نیامد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

یکی به یکی میگه دیگه بسه اینقدر شعر بهم نباف . ما هم بافتیم شما فکر شکافتنش نباش. ما یک چیزی گفتیم . شما بزرگوارانه قبول کن 


امیدوارم که بیاد!!!!!!!!!!!


خانم گیتی !! قصد شکافتن فکر و اندیشه و درون شما نبود!!!!!!!

اهل این حرفا نیستم!!!! صرفا بیانی بود برای التیام شاعر که از دلتنگی حرف می زند !!از دلتننگی یه عاشق !!!!!!

نه اینکه ارتباط بدم به شما!!!!شعر !!شعر است!!!!!!!!!!!!!!!!!


سپاس!!!! زندگیتان خوش!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام . قربان شما . منهم درست مثل شما فکر کردم خوب باهم حرف زدیم . وگرنه دقیقا همانست که هردو میگو ئیم . دلمان تنگ و حوصله مان سر رفته . و دیگر هیچ . در درون من بینوا هیچکس نیست . برای همین هم اصلا نه چنین فکری کردم و نه چنین منظوری داشتم
امیدوارم که بیاید !!!!!!!!!!!!!!!!

زیبا بود!!!خانم گیتی پر احساس!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
اینها که مینویسم درسته دلنوشته هست ولی نهایتا شعر هست . خوب در شعر هم که واقعیتی قابل لمس وجود نداره . یکی به یکی میگه دیگه بسه اینقدر شعر بهم نباف . ما هم بافتیم شما فکر شکافتنش نباش. ما یک چیزی گفتیم . شما بزرگوارانه قبول کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی