رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

قصه ما

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ



A Bela e a Fera | Alex Ross cria pintura especial para exposição em homenagem ao filme | Notícia | Omelete



هرچه دادست فلک


رنگ زدم بر رخ خویش


تا که رسوا نکند


رنگ رُخم قصه ما


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • امیررضا باقری
  • بسیار زیبا بود.  وبلاگ جالبی دارید.

    خوشحال میشیم اگه از وبلاگ ما هم بازدید کنید و نظرتون رو ارسال بفرمایید.
    پاسخ:
    ممنونم نظر لطف و محبت شماست حتما وظیفه دارم و خدمت میرسم .
    چقدر زیبا و احساسی  می نویسد !!درود بر شما!!!
    پاسخ:
    درود بر شما که اینهمه به من لطف دارید . یکدنیا خوشحالم میکنید . میدانید که نوشته های انسان مثل بچه هایش هستند هرچه زشت باشد باز برایش عزیزند نه اینکه آنها را زیبا میبیند نه . چون از احساسش سرچشمه مییرد . بنا براین از شما ممنونم به نهایت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی