رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بازنده زندگی

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ب.ظ

Image result for ‫عاشقان شبانه‬‎


گفت یاری در میان دوستان

از چه با ما می کنی سر را گران؟

داد پاسخ  دوست نامهربان

دردها دارم نمیدانی بدان

گر مرا هرگز نباشد روی شاد

آسمان ، بختِ بدی برمن نهاد

هیچ راهی بهر من هموار نیست

بخت من خوابست .با من یار نیست

هردری را می زنم در بسته است

جانم از این  زندگانی خسته است

هرتلاشی میکنم بی حاصل است

قرعه ی نامم همیشه باطل است

روز زا شب میکنم با خُلقِ تنگ

خورده صدها سنگ براین پای لنگ

در گذار زندگی در مانده ام

قافله سالار بودم ، مانده ام

نی ره پیش است در رویم نه پَس

خورده ام سیلی زناکسها و کس

ازچه می پرسی تو حال و روزمن

ای که میدانی تو ساز و سوزمن

در چنین حالی لبم خندان شود؟

چون ندانم درد کی درمان شود؟

من گِله دارم ز دنیا بی شمار

الغرض بد باختم در این قمار

گفت با او یار دانائی سخن

خارچیدی جای گل در این چمن

ناله بس کن ؛ هرکه دارد درد خویش

دست بر هر دل زنی گردیده ریش

بهر ما هم روز گه ، شب میکند

هرتن سالم گهی تب میکند

لیک باید ساخت با دنیای دون

گر بگردد بر سرت دریای خون

آینه داری کن و ؛ خود را ببین

دل ببند بر هیچ، در روی زمین

چون "رسا" گاهی بکن سرزندگی

لاجرم  بازنده ای در زندگی

#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

بسیار زییا مرسی
پاسخ:
سلام من باید از شما متشکر باشم که لطف میکنید و به خانه ی احساسم میائید .
چه زیبا بلند شعری بود !!خوشمان آمد!!خوش وزن و پر معنی!!!



پاسخ:
سلام من باید خوشحال باشم که از دل برآمده ام سعادت داشت و به دل عزیزی مثل شما نشست . یکدنیا ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی