رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دعا

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

http://i12.tinypic.com/539m0l1.jpg


خوشا آنکه با روی خوش خواستن


ز یارب برای همه حال خوش خواستن


به ویرانه باشی و خواهی ز حق


بر خار و خس روز خوش خواستن


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

مرسی از حضورتون 
زیبا مثل همیشه
پاسخ:
خواهش میکنم وظیفه هست اولا و بعد اینکه یکدنیا لذت میبرم از احساسات شاعرانه دوستانم
استعداد خیلی خوبی تو شعر گفتن دارید به قول خودتون گرفتار هستید و وقت ندارید باز هم تو این زمان محدود خیلی شعر میگد و اونهم زیبا و دلنشین !!!

درود بر شما !!خوشض به سعادت فرزندان و نوه های شما که چنین مادر و مادر بزرگ فرهیخته ای دارند!!
پاسخ:
سلام .فقط لطف شماست . من شعر نمیگم هرچی احساس میکنم میگم . اگر شعر میگفتم که خیلی خوب بود . نه من شاعر نیستم درحد شاعری هم نیستم . فقط کاغذها را با افکارم سیاه میکنم . خوشحالیم اینست که شما و وستان دیگر لطف دارن میان میخونن .یکدنیا ممنوم . از اینکه با بردن اسم نوه ها دلم رو شاد کردید یکدنیا ممنونم شما هم مثل نوه من هستید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی