رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

می ترسم

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ب.ظ

http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2014/09/Sad-love-Photos-Amazing-ir-9.jpg

"خداوندا"


مرا تنها تو مگذارم ، که من از نیش  می ترسم


نباشد باکم از عقرب، ولی از میش می ترسم


ندادند عاشقی یادم، درون پیله پیچیدم


شدم خود همچنان ماری، ز زهر خویش می ترسم


شنیدم عاقلی میداد  پندم بهر دلداری


من ازاو زینهمه بیهوده غمخواریش  می ترسم


ندیدم مهربانی بی غرض دراین جهان هرگز


درین ویرانه از یاهوی هر درویش می ترسم


غلط پنداشتم یارب گریزانم من از هستی


بهرچه داده ای شکرت ولی زین بیش می ترسم


زبس بارکسان بردم به حکم رسم انسانی


دگر از رحم کردن بهر هردل ریش می ترسم


"رسا" گفتا صبوری کن به تنهائی که شیرین است


که من از مسلم و از یار کافر کیش می ترسم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

ذوق و طبع ادبی تون واقعا قابل تحسینه !!!

زیبا مثل همیشه!!

اینکه گفتم خانم فرهیخته !!!از ته دل گفتم !!چون از اون طرف اینقدر بر عکس این حالت دیدم !!که دلم بسی خون است!!!!

کاش این عقلانیت و درک رو خیلی دیگر ها هم داشتند کاش!!تا سوهان روح نباشند!!!

دلتون شاد !!!!
پاسخ:
با سلام به شما مهربان

دلم خون است و خون باران جهان است

همان بهتر که در سینه نهان است

این یک خط را فی البداهه به ذهنم رسید در تاثیر کامنتتان . من فرهیخته نیستم ولی اما از نا هم آهنگی

که در هر زیمنه ای دل را خون میکند در حالیکه در بیشتر اوقات نه دست داری به سر زنی و نه پاداری

به در زنی. دنیاست .چه میشود کرد

سپاس از شما
  • مهبد یحیائی
  • می ترسم از این آسمان که تار خواهد شد

    از پنجره که عاقبت دیوار خواهد شد

    از دست های تو به دُور گردن این مرد

    که آخر قصّه طناب ِ دار خواهد شد!


    #سیدمهدی_موسوی

    پاسخ:
    سلام ممنونم از این شعر زیبا

    صد البته من از احساس میترسم


    بسیار زیبا احسنت
    پاسخ:
    سلام . حرفهائی که مینویسم شعر نیستند . درد دل است . لطف شماست که بر آن نام شعر میگذارید و سعادت منست که بردلتان مینشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی