رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چه سان روز شب کنم؟

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ب.ظ

http://bestv.ir/wp-content/uploads/2017/01/2-tnhaei-201095-40.jpg


افتاده در سرم


که خیالت ز سر به در کنم


آخر بگو بگو


که چه سان روز شب کنم ؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

مثل همیشه زیبا بود!!!

این شعرها فی البداهه است؟؟؟؟؟؟

یا از قبل سروده اید  و به تدریج در وب قرار می دهید؟؟؟؟؟؟؟

درود بر شما خانم بزرگوار!!
پاسخ:
سلام . بقول میوه فروشها ما در هم عرضه میکنیم . از شوخی گذشته گاهی با دیدن یک تصویر و یا یک شعر دیگر و یا حال و هوای خاص فی البداهه مینویسم و گاهی هم از نوشته های قبل استفاده میکنم البته چون سه تا وب دارم و هر روز هر سه را به روز میکنم بالطبع بیشتر از نوشته های قبلی که یادداشت برداشته ام استفاده میکنم . خوشحالم که احتمالا به دلتان مینشیند

آتش آن نیست که بر شعله ی او خندد شمع

آتش آنست که در خرمن پروانه زدند

پاسخ:
ممنونم از این جوابیه شاعرانه بسیار بجا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی