رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مست الست

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

http://stylowi.pl/stilo53/1569840/sercaserduszka/strona/4


مرا عشق ساقی به مستی کشانده


گه و گاه بالاو پستی کشانده


به یک جام مست اَلستم نموده


به جامی دگر ترک هستی کشانده


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

منظور از پرواز روح !!حس و حال عریان شده است !!! نه وصال و عشق دنیای حقیقی!!!

منظورم چیزی دیگری بود!!!بگذریم!!!مهم نیست!!!
پاسخ:
شما بر من منت میگذارید که میائید و نوشته هایم را میخوایند . لطف شما بیشتر که کامنت هم میگذارید من وظیفه ی خودم میدانم ممنونم که دلم را کمی راحت کردید . ولی باز مشتاقم در هر فرصتی بیایم به وبتان من احساس میکنم این وبها خانه ی احساس ماست .
مثل همیشه زیبا و خواندنی
پاسخ:
و منهم مثل همیشه یکدنیا از شما و اینهمه لطف ممنونم . منت بر من میگذارید
جسمی که در عذابه !!روح هم پرواز نمی کنه !!

خوبه که شما به مرحله پرواز روح رسیدید!!!!خیلی خوبه!!

ولی همه این فرصت رو ندارند!!

زیبا بود خانم محترم!!!لایک!!!!
پاسخ:
سلام و سپاسی بیکران ..

دلنوشته ای بود از سر دلتنگی و نه واقعیتی که اتفاق افتاده باشد . ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی