رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

غم بیکران

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ق.ظ

:-) ♡ ♡ ♡……WOULDN'T IT BE FUN TO TAKE SAIL IN THIS(??)……WHEN WE COME IN, ALL THE TOWNSPEOPLE COME RUNNING TO MEET US TO SEE WHAT WE HAVE BROUGHT THEM FROM OTHER LANDS………ccp


دل را حریف نیست غم بیکران یار


دیگر نمانده راه چاره برایم درین گذار


بیهوده است اینکه دهم وعده ی وصال


رفتست عمر و ازآن مانده یک غبار


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

قشنگ می نویسید!!سپاس!!
پاسخ:
سلام . لطف شماست که اینگونه به من دلگرمی میده . سپاسگزارتان هستم . حصورتان برایم بسیار تاثیر گذار است
بسیار زیبا و دلنشین
پاسخ:
سلام
 سپاس از اینهمه لطف و محبت . امیدوارم نوشته هایم ارزش اینهمه مهربانی را داشته باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی