رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

سینه سوز درد

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

http://orig02.deviantart.net/e267/f/2008/176/7/f/waiting_for_love_by_mkrz69.jpg


رازیست در دلم ، چو گنجی نهان شده


چون تیرسالهاست که اندر کمان شده


تابم ز دست رفته و جانم گرفته است


"گفتم شوم چو پیر به نسیان سپارمش"


این سینه سوز درد ولیکن جوان شده


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

واقعا همینطوره 
درد همیشه جوان میمونه 
کی میتونه ادعا کنه ک اندوهی عمیق در سینه ما ادمها سنگینی نمیکنه ؟
پاسخ:
سلام . از یکی شنیدم خودشو اینطور راحت کرده بود ( زندگی یعنی درد) ولی من هنوز به این نقطه نرسیدم . آخه اگر اینطور فکر کنم داغونتر از این میشم
درود بر شما!!

درود بر شعرتان!!

درود بر احساستان!!
پاسخ:
سلام . فقط من موندم با چه زبانی میتونم از شما تشکر کنم . آنقدر مهربانانه با نوشته هایم برخورد میکنید که دلم روشن میشود وقتی این صفا و صمیمت را شما می بینم امیدوارم خودم و دلنوشته هایم لایق اینهمه مهربانی شما باشند
:)
به قول رفقا ...
#حرف دل !
پاسخ:
سلام به شما عزیزد

چه میماند جز حرف دل . خوشحالم که به دلتان نشسته سعادت منست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی