رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

راشد توئی

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ

"Into the blackness I go and I shall never face the light again."- SV 2 villain


بی حد خدای همچو مرا آفریده است


چون من بسی اسیر و دل آزرده دیده است


تابم چو رفته است درین بیقرار گاه


بس فریاد کرده ام و او شنیده اســت


شاید که دلخوش است به پایان کارخویش


ما غافلیم و او به جبران رسیده است


گر راه را به غلط رفته ایم ما


راشد چو اوست ، خط و نشانی کشیده است


یارب بس است اینهمه برما مگیر سخت


جانی که داده ای به لب ما رسیده است


هرروز با سئوالی و هر روز باغمی


این آزمایشان تو پایان ندیده است؟


گفتی که اشرف همه ام بر زمین تو


این مدعاست ، گو چه کس آنراخریده است


اندر خیال خام چه شب روز کرده ایم


آهوی عمر ماست که از ما رمیده است


دیگر"رسا" منال که از ما گذشته است


بگذر که گفته اند زپسِ شب سپیده است


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

مثل همیشه زیبا 
پاسخ:
و منهم شرمنده اینهمه لطف شما هستم مثل همیشه و همیشه

دلم را گرم میکنید و این برایم بسیار ذیقیمت است
لایک!!!!!!!!!
پاسخ:
یکدنیا از همین لایک شما سپاسگزار هستم

دلم به همین توجه و مهربانی گرم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی