رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خود گنهکارم

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷ ق.ظ

http://www.abartazeha.com/wp-content/uploads/2014/12/rainy-photos-525.jpg


تو با خیال کشاندی مرا به هر سوئی


درین خیال بمُردم ، دگر چه می جوئی


شنیده ام که تو گفتی که ، خود گنهکارم


خیال نیست اسیرم ، دگر چه میگوئی؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

در این خیال بمردم 
دکر چ میجویی 
زیبا مث همیشه
پاسخ:
گاهی در دو کلمه و نه جمله میشود دنیائی احساس را منتقل کرد . مثل جمله شما

ممنونم مثل همیشه از شما و لطف بی دریغتان
زیبا بود!!!

امان از خواب و خیال!!!
پاسخ:
چه خوابها که خیال را رهبری میکند . و چه خیالها که دل را آرام .

یکدنیا سپاس از اینهمه لطف و مهربانی

افتخارم حضور دوستانی خوب و مهربان مثل شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی