رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خیال تو

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ق.ظ

https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/12976468_1547568685537310_1569570054_n.jpg?ig_cache_key=MTIzNzczMzQyNDQ0NTM3MTM5NA%3D%3D.2


ز بس سجده کردم


خیال ترا


شده مهر بر روی پیشانیم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

سلام!!

حالتون خوب خوب!!واسه چی من بیام تعارف کنم!!نه من شما رو میشناسم و نه شما منو!!
من وبهای مختلف شعر می روم و از شعر لذت می برم!!خوشم نیاد نمیرم بخونم!!
پس تعارفی در کار نیست!!
زندگیتون خوش!!

خداحافظ!
پاسخ:
سلام منظورم این بود که شعرهای من که در شعر هم نیست و فقط دلنوشته است  لایق اینهمه محبت و لطف شما نیست . احساس میکنم بزرگواری میکنید و من شرمنده میشوم . صد البته این از محبت و لطف و دیدگاه مثبت شما هست چون من در حققیت جای مادر بزرگ شما هستم و اینهمه محبت از طرف شما مرا خیلی خیلی شاد میکند . اگر بد تعبیر شد من معذرت میخواهم . .

شمارا به خداوند بزرگ میسپارم و برایتان شادمانی آرزو دارم
زیبا مثل همیشه
پاسخ:
و شما هم مثل همیشه پر از لطف و مهربانی . یکدنیا سپاس
عالی بود!!خانم گیتی!!!

واقعا تعبیر قشنگی بود!!
پاسخ:
سلام من این لطف شما رو به حساب تعارف میذارم . ممنونم که اینطوری دلم رو گرم میکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی