رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

اقبال مرا نیست

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ق.ظ

http://www.axgig.com/images/05751105246498074983.jpg


یک عمر کشیدم به خدا بار غمت را


در حسرت یک بوسه ز لعل شکرت را


بیهوده دهم وعده ی فردا به دل خویش


اقبال مرا نیست ببینم اثرت را


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

چ واقعیت تلخی ....
پاسخ:
سلام . وای و دو صد وای از این واقعیت . منکه جز تلخی ته تنها در زندگی خودم . نه زندگی من خیلی تلخ نیست خدارا شاکرم ولی دیدن زندگیهای رنج آور آنقدر در روح و ذهنم اثر دارد که از زندگی خودم هم بیزار میشوم . خیلی تلخه تلخ
زیبا بود
پاسخ:
و برای من حضور شما بسیار زیباتر است . ممنونم
خوشمان آمد!!زیبا بود بانو گیتی!!
پاسخ:
و همین لطف های بی شائبه ی شما هست که مرا به بودن دلگرم میکند . صد البته میدانم محبت دارید به من . منهم یکدنیا سپاسگزارتان هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی