رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شام سیاه

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ق.ظ

http://photos03.wisgoon.com/media/pin/photos03/images/o/2016/10/14/14/500x623_1476442841136846.jpeg


امروز ز دیروز غمم بیشتر است


هرلحظه هوای شهر دلگیر تر است


این شام سیاه را که پایانی نیست


گویا که پگاه ما ز شب تیره تر است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

بسیار زیبا مثل همیشه 
مرسی از شما 
پاسخ:
یکدنیا ممنونم . حضورت دلم را شاد میکند
لایک!!!


سپاس!!


موفق باشید!!
پاسخ:
سلام من باید سپاسگزار باشم که اینهمه به مادر لطف دارید . یکدنیا ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی