رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دل طوفانزده

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ق.ظ

pinimg com originals - Szukaj w Google


کنار ساحل آرام است


اما


دل طوفانزده در گیر موج است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • ☆زهــــــــــره تک ستــــــــــاره☆
  • دستش که به آب خورد،

    یاد وصیت پدرش افتاد:

    *کنارش بمان*

    مظلومتر از او نیست...


    چنان سراسیمه بازگشت،

    که دستانش را جا گذاشت

    قمر بنی هاشم...




    التماس دعا

    ☆...
    http://uupload.ir/files/tbnq_img_20170930_071431.jpg

    پاسخ:
    چه مرثیه زیبائی . به دلم نشست . تسلیت به شما
    جالب گفتید!!

    زیبا بود !! و مثل همیشه غمگین!!!


    حرفی نیست!!

    زندگی به کام!!!!!!!!
    پاسخ:
    منهم برای شما عزیز بهترینها را آرزو میکنم در پناه خداوند باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی