رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خیالم در خیالی

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ب.ظ

http://www.majidakhshabi.com/images/uploads/Image/0-0-Paaeez/Mehr90/Mataleb%20va%20Maghalat/Hafez.jpg


زبس بودم خراب چشم مستت


ترا دیدم


خیالم در خیالی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چه ذهن خلاقی دارید !!!

لایک!!

عزاداریتون قبول!!
پاسخ:
سلام . راست میگید . من بعضی اوقات که نوشته هامو میخونم خجالت میشم که اینقدر ساده اندیش هستم . خیلی برایم پیامهای شما عزیز دلگرم کننده است . چون میدانم حرفتان را از ته دلتان میزنید . دلم به این اظهار نظرها خوش است . ممنونم بارهم به شما تسلیت میکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی