رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

کو دادرسی

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

These red roses in the gloomy fog reminds me of 'The Scarlet Letter'. The dark life and character of Pearl and the beauty found in these pure, red roses.


بیهوده بود چرا کنم آه و فغان؟


کو دادرسی؟ ندیده ام من به جهان


گربود. نبود این جهان پا به هوا


خالیست . مبند دل به پیدا و نهان


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • مدیر دکان


  • برگرفته از دکان:dokan.blog.ir 
    پاسخ:
    سپاسگزارم.حتما به وبتان سر میزنم
    چه زیبا سرودید!!

    امان از این دنیا!!

    این همه تفاوت و ..........می بینی !! واقعا قابل درک نیست!!

    خوش به حال فرزندان و نوه هاتون که همچین مادر و مادر بزرگ فرهیخته ای دارند!!!کاملا خالصانه و بدون تعارف گفتم !!

    زندگیتون شاد!!
    پاسخ:
    اولا سلام به شما و اینهمه همدلی . ضمنا بچه ها و نوه ها سعی میکنن خیلی دور و بر من نباشن شاید من و نوشته هایم برایشان لطفی ندارد منهم نه گله مند هستم و نه متوقع .همین عزیزان که در دنیای مجازی به من لطف دارند برایم کفایت میکند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی