رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

داد مزن

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ق.ظ


بیهوده مزن داد ، فلک گوش ندارد


خود را مکن آلوده ، که آغوش ندارد


او  داند و درمانده و وامانده درین راه


جامش ز برای من و تو ، نوش ندارد


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

مرسی عالی بود
پاسخ:
ممنونم مینو خانم  خوشحالم از حضورتون
  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • طبع شاعری‌تان ستودنیه
    پاسخ:
    سلام شما محبت دارید . من نه طبعی دارم و نه ذوقی . فقط هرچه به دلم هست مینویسم . دلنوشته ای ناقابل . خوشحالم که به دلتان نشسته . دلم را شاد میکنید
    امان از تقدیر بی رحم!!

    زیبا سرودید!!

    زندگی تلخ!!

    سپاس!
    پاسخ:
    بله دقیقا درسته . منم مثل شما فکر میکند . اما این فریادها کجا گم میشود ؟ نمیدانیم
  • محمد سبحانی
  • مفهوم شعرت از نظرم من یعنی خدای وجود ندارد!!!!!
    درست میگم؟
    پاسخ:
    نه اصلا اینطور نیست . خدا با زمانه و گردون فرق دارد خدا در دل ماست و گردون گردش زمانه است . البته هرکس هرطور میخواهد میتواند برداشت کند ولی منظور من اصلا خدا نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی