رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

نقاشی

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ب.ظ


یک قلم آمد به دستم  تا که نقاشی کنم


آسمان را آبی و


گلهای سرخ و


برگها ی سبز را


بردرختان قهوه ای


بر سنگ زنگ زرد را


صفحه پر شد از هزاران رنگ


اما ای دریع


مانده بودم من کجا باید


کشانم نقش روی خویش را


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چقدر زیبا می سرایید خیلی خوب بود

ببخشید دیر به دیر سر می زنم گرفتارم خیلی
پاسخ:
سلام شما لطف دارید به مادر. منهم گرفتارم و اکثر شرمنده میشوم ولی احساس میکنم همه مثل من در گیر زندگی هستند اینطوری خودم رو راضی میکنم . وضمنا شما را خوب درک میکنم . در همین حد هم بر من منت میگذارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی