رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

غم زمانه

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱ ب.ظ

"Aspen and Maple" - photo by David C. Schultz, via 500px;  in the Rocky Mountains


عمریست زمانه جز غم و درد


سوغات برای ما نیاورد


یگروز زعشق گرممان کرد


با وعده  ،وعید نرممان کرد


چون دید خوشیم با دل خویش


چون مار بزد به جانمان نیش


چون سرد شدیم اندرین کار


از را دگر بکرد آزار


آورد برایمان  ره آورد


یک بارِ پر از غم و پر از درد


از خوان کرم هرآنچه را داد


صد درد بجای آن فرستاد


زآنجا که به بازویش توان بود


زد تیر هرآنچه در کمان بود


یک یک همه را به جان نشان رفت


فریاد از آن به آسمان رفت


صد شاخه ز مرگ زد جوانه


این بود " رسا" غم زمانه


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی