رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نیست دوائی

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۱۵ ب.ظ


من را دگر از دست غمت نیست رهائی


دیگر نکند فرق برایم ، تو کجائی


هرجا که تو باشی غمت اینجاست کنارم


این درد مرا کشت و به کف نیست دوائی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

قشنگ بود خیلی!!

درد و درمان همه او!!!
پاسخ:
سلام و مثل همیشه حضور شما دلم را گرم میکند . کم کم دارم به بودنتان عادت میکنم و این لطف و مهربانی شماست . الهی همیشه دعای خیر پشت سرتان باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی