رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گویا کافر شده ام

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ


چرا خدا به سئوالهایم جواب نمیدهد


کجاست؟ازچه وحشت دارد؟


آه گویا کافر شدم . خدا که وحشت نمیکند


خدا ویران میکند


خدا هرچه میخواهد میکند


خدا از دیگتاتورها بیزار است


خدا رحمان و رحیم است


مانده ام این خدا را کجا باید پیدا کنم ؟


چراسنگ را به در بسته میزند


چرا هرگس میخواهد از خدا


چیزی بپرسد کافر است؟؟


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام

ممنون از مطلب بسیار عالی تون

به وب سایت ما هم سر بزنید
کوتاه کننده لینک
پاسخ:
منونم از حضورتان . چشم حتما میام . امیدوارم که دلنوشته ام به دلتان نشسته باشد  خدمتتان رسیدم . متاسفانه مطلب نیدید فقط برای لینک پست
گذاشته بودید که من خیلی مایل یه اینکار نیستم . اگر وبی دارید خوشحال میشم که بیام و از مطالبتون بهره بگیرم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی