رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بیا وفا کن

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۵ ب.ظ

Animated Photo


فریاد کنم ، زدیده فریاد


دادست زمانه این به من یاد


جای دل خوش ،به من دهد پند


سهراب  کجاست گویدت چند؟


صد زهر بداده گفته ات نوش


گردد چو زمان شود فراموش


افسوس تو حال ما ندانی


مائیم زمین تو آسمانی


ای کاش چو ما به بند بودی


دست بسته ی صد کمند بودی


آزاده توئی و ما گرفتار


تو بر سر کار و ما سر دار


هستی تو سواره ما پیاده


مادر چو ما بینوا نزاده


ما سوخته ایم از پس و پیش


بس کن تو دگر مزن به ما نیش


اکنون تو بیا به ما وفا کن


مار ا تو به حال خود رها کن


بیهوده"رسا" مکن تو ناله


این حکم شده به تو حواله

ا

#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی