رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

زندگی بهار ندارد

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ

Create a vibrant centerpiece. Can be used to decorate any table, whether for an event or for display at home. Made with Birch Wood Roses that last forever. No need to water and they won't wilt. Engulfed in a glass vase, with optional Glass Beads to simulate water.


زندگی چون لاله های دست نخورده ی


طبیعت هستند


لاله سرخ تابستان ، زرد پائیز، سفید زمستان


و جای لاله سبز خالیست


زندگی بهار ندارد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی