رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

از من اثر نیست

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ

http://s1.picofile.com/file/8261985950/photo_2016_07_25_18_51_03.jpg


ترا در خویش دیدم


این عجب نیست


بغیر از تو مرا


از خود خبر نیست


نگه در آینه هرگاه


کردم


ترا دیدم زمن


دیگر اثر نیست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

: )
انتخاب تصاویرتون حرف نداره 👏👌

پاسخ:
ممنونم عزیزم . شما لطف دارین به مادر .. چه کنم عاشق تصویر و عکس و شعر و اینجور چیزا هستم حیف که نه استعدادشو دارم و نه وقت و حوصله
بسیار زیبا..
پاسخ:
ممنونم از حضورتون . لطف کردید
  • مهربانم !!!
  • موفق باشید عالی مثل همیشه
    پاسخ:
    و من سپاس یاز شما دارم که به من روحیه میدهید .
    سلام

    چه عاشقانه های غمگینی می نویسید!

    چه سوزناک

    زیباست ولی خیلی غم داره
    حالتون خوب

    چه پر احساسید خیلی 

    خداحافظ
    پاسخ:
    سلام عزیزم . مثل همیشه و همیشه دلم به بودنتان شاد میشود . چه کنم؟ هرچه از دلم می آید مینویسم . شاعر که نیستم بر افکارم لباسهای زیبا بپوشانم . دلنوشته است عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی