رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

تو یاردگری

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ

inspiration from nature



ای کاش به دل بود


هوای دگری


من پیر شدم ولی تو


یاردگری


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

چقدر زیبا بود این شعر خیلی زیبا 

چقدر هم حسرت و تلخی داره

خواستم بگم دلتون شاد اما این دل می تونه شاد باشه!!
پاسخ:
سلام به شما عزیز مهربان

چه میشه کرد دنیای بدیست . دل آدم که میگیره خوب اینطور میشه

شما انشاالله همیشه دلتون شاد باشه مهربانم
سلام :)
ایشالا همیشه ی ایام قلمتون مانا و دلتون شاد🌼🌹
مهم دله که ماشاءالله جوانه :)

پاسخ:
سلام بله عزیزم مهم دله ولی اینروزها با این اخبار از گوشه و کنار آیا میشه دل خوشی هم پیدا شود؟؟

ممنونم عزیزم از اینکه به دیدنم اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی