رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چشم تری نیست

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ




Sabri Budak - Google+


دل را مشکن بیش شکستن هنری نیست


در کوچه دل شکستگان نقل تری نیست


ما را تو مترسان زجفاهای نکرده


آنرا که هوانیست به سر، بال و پری نیست


چون یوسف ناکرده گنه در ته چاهم


خنجر تو مزن جان برادر ، سپری نیست


گفتی ندهم یک سرموبت به دو عالم


کو موی؟ کجا؟ برتن بیمار سری نیست


بیهوده مکش زحمت ویران شدن من


آنسان شده ام مسخ که از من اثری نیست


گفتم که نسیم آید و بوی خوشش آرد


او رفته از اینجا و بدین کو گذری نیست


دیدند همه درد دل و رنج "رسا" را


افسوس به غمخواری ما چشم تری نیست


#گیتی_رسائی




  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

زیبا بود!!!!

تلخ بود!!

دلنشین بود!!


غمگین بود!!

.....
پاسخ:
سلام راست گفتید تلخ و غمگین . دلم از جور زمانه به درد میاید . و صد البته به نوشته هایم رنگ میدهد . ممنونم که با اینهمه تعریف هم کرده اید . سپاسگزارتان هستم مهربان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی