رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

لبریز شدم

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۶ ب.ظ

Sasha Gachulincova. Broken Mirror.


لبریز شدم ز درد و پوسید تنم


صد زخم بمانده از غمت بر بدنم


با این تن بی توان کشم بارگران


با خویشتن ِ خویش فقط در سخنم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

شعرهای واقعا زیبایی دارین...درود
پاسخ:
سلام . لطف و محبت شما عزیز هست . شعر که نیست دلنوشته هستش که به دلتان نشسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی