رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خاطرات تلخ

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

photography


درمیان تیرگیها آفت جانم شدی


مرگ بر این خاطرات تلخ


بردار و برو


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

تلخ نوشته زیبایی بود!

چقدر خوب می نویسی 


پاسخ:
سلام . هرچقدر بخوام توضیح بدم که چقدر این پیامهایتان برایم ارزشمند است نمیتوانم . خوشحالم می کنید بی نهایت
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • مثل همیشه زیبا و دل نشین 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی